Gewoon goed, Roy is een vakman.E uit Apeldoorn
Helemaal prima. GemoedelijkT uit Apeldoorn
fijn persoon die netjes en goed werk levert.J uit Apeldoorn
Een echte vakman! Prettige communicatie, komt zijn afspraken na en denkt goed mee. Heel erg blij met het eindresultaat van onze verbouwing van de schuur, woonkamer en keuken.Wendy uit Apeldoorn
Roy heeft bij ons de badkamer gedaan. Vanaf het eerste gesprek was alles helder en duidelijk. Roy communiceert duidelijk en rustig Bij twijfel vraagt hij en spreekt het door. Van af het eerste tot het laatse moment werkt Roy netjes en zorg vuldig. Ik ben best wel technisch aangelegd en redelijk kritisch maar heb niet een punt kunnen ontdekken waar ik een op of aanmerking over zou moeten maken. Na de werkdag ruimt Roy alles netjes op en zorgt dat de woning geen bouwput word. Roy is een vakman puur sangDick uit Apeldoorn
Duidelijk, goed overleg en vakmanschap.Tineke uit Apeldoorn
Heel prettig, komt alle afspraken na, werkt netjes, ruimt alles aan het einde van de werkdag keurig op en levert prima werk, boven onze verwachtingen. Hij denkt actief en positief mee en komt ook tussentijds met goede voorstellen en oplossingen. Alle verschillende werkzaamheden kan hij zelf uitvoeren, dat is heel prettig. Wij zijn bijzonder tevreden.H-j uit Apeldoorn
Uitstekend. Vanwege het spoedeisende karakter van de reparatie heeft hij uitsluitend advies gegeven en aangeboden op een hem passend tijdstip de klus eventueel te voeren. Hij had er alle begrip voor als ik via de nog lopende garantie op mijn badkamer en de spoed een ander in zou schakelen. Hij heeft ook later nog gereageerd en geïnformeerd.Dirk uit Apeldoorn
IK BEN DIK TEVREDEN OVER DE UITGEVOERDE WERKZAAMHEDEN. ROY IS CORRECT IN DE COMMUNICATIE, WERKT m.i. SNEL EN OOK NETJES.Ik ZOU HEM ZEKER AANBEVELEN.J uit Apeldoorn
Hij heeft meegedacht om een goede oplossing te bedenken. Ter plekke heeft hij gelijk nog een andere klus opgepakt waar we tegenaan liepen. Roy werkt snel en netjes en is heel klantvriendelijk.Esther uit Apeldoorn
Zeer plezierig en zeker (in voorkomende gevallen) voor herhaling vatbaar.Frits uit Apeldoorn
Zeer betrouwbaar, kundig, vriendelijk.Nienke uit Apeldoorn
Roy kwam persoonlijk langs om maar de klus te kijken. Hij dacht goed mee, kwam met een oplossing en de klus is goed en netjes uitgevoerd. Als we weer een klus hebben zullen we zeker eerst aan Roy denken.Menno uit Apeldoorn
Zorgvuldig, duidelijke afspraken en netjes gewerkt. Voor een volgende klus zou ik weer contact met Roy opnemen.L uit Apeldoorn
Erg fijn ,gezellig en fijn in omgang.
Denkt met je meeJeanette uit Apeldoorn