Wij zijn heel tevreden over hoe Roy onze badkamer verbouwd heeft. Het is precies geworden wat we wilden. Hij betrok ons bij alle dingen die hij tegen kwam en zo hebben we echt mee kunnen denken over hoe de badkamer eruit kwam te zien. Daarnaast is Roy vriendelijk en betrouwbaar. We hebben hem bij aanvang van de klus onze huissleutel gegeven en zijn op vakantie gegaan, zodat we zo min mogelijk last van het slopen hadden. Dat is het vertrouwen dat hij vanaf het eerste moment uitstraalde. Bij onze eerstvolgende klus zouden we niet aarzelen om Roy weer te benaderen.J uit Apeldoorn
We zijn heel tevreden over de structurele aanpak van de uitvoering van het project en het alles na het werk weer netjes achterlaten.B uit Apeldoorn
Een vriendelijke, betrouwbare klussenier.
Alleen de prijs gaf de doorslag om niet verder te gaan.Henny uit Apeldoorn
Heel prettig, komt alle afspraken na, werkt netjes, ruimt alles aan het einde van de werkdag keurig op en levert prima werk, boven onze verwachtingen. Hij denkt actief en positief mee en komt ook tussentijds met goede voorstellen en oplossingen. Alle verschillende werkzaamheden kan hij zelf uitvoeren, dat is heel prettig. Wij zijn bijzonder tevreden.H-j uit Apeldoorn
Erg fijn ,gezellig en fijn in omgang.
Denkt met je meeJeanette uit Apeldoorn
Goede ervaring, belde mij snel terug, Kon helaas niet aan mijn vraag voldoen, maar dacht mee en was erg vriendelijk.Lizette uit Apeldoorn
Uitstekende communicatie
Zeer klantvriendelijk
Denkt heel goed mee
Is heel zorgvuldigM. uit Apeldoorn
prima vakman, goede afspraken mee te maken. Aardige man. Aanrader.Dhr/Mevr. uit Apeldoorn
Vakman, werkt zeer netjes. Komt afspraken goed na.Wim uit Apeldoorn
Roy is een fijne en vriendelijke man, denkt graag met je mee en komt met prima oplossingen. Werkt zeer nauwkeurig en laat de "bouwplaats" elke dag keurig opgeruimd en netjes achter. Bij ons naar tevredenheid de badkamer verbouwt. We hebben hem zelfs al voor de volgende klus (verbouwing zolder) benaderd!H uit Apeldoorn
Gewoon goed, Roy is een vakman.E uit Apeldoorn
Het is een correcte, betrouwbare ,vakkundige en vriendelijke man. Door ons zeer aanbevolen !G.a. uit Apeldoorn
Een echte vakman! Prettige communicatie, komt zijn afspraken na en denkt goed mee. Heel erg blij met het eindresultaat van onze verbouwing van de schuur, woonkamer en keuken.Wendy uit Apeldoorn
Roy heeft bij mij de gehele toilet gerenoveerd. Roy is een zeer vriendelijke man, die tijd neemt voor zijn klussen en verstand van zaken heeft. Van te voren is hij twee maal aan huis geweest. Eerste maal om de klus te bekijken en tweede maal om de offerte/klus mondeling toe te lichten. Roy is prettig in contact, overlegd en werkt netjes. Ik ben zeer tevreden met het eindresultaat.Danielle uit Apeldoorn
Plezierig en vakkundigJ.f. uit Apeldoorn