Erg fijn ,gezellig en fijn in omgang.
Denkt met je meeJeanette uit Apeldoorn
Prima ervaring! Werkt netjes, schoon en snel. Als u er over denkt iemand anders in te schakelen zou ik zeggen: niet doen en gewoon Roy inhuren.F uit Apeldoorn
Ik heb een prima ervaring gehad met Roy. In deze tijd hebben de Klusseniers het erg druk, dus we moesten wel even wachten totdat de klus kon worden opgepakt. Roy heeft onze klus zelfs er nog tussendoor gedrukt, anders hadden we drie maanden moeten wacht in plaats van anderhalve maand.Eeuwe uit Apeldoorn
Prettig persoon met verstand van zaken. Werkt heel erg net komt met goede ideeen.
Voor een volgende klus zal ik Roy zeker als eerste contacten.Nick uit Eerbeek
altijd vriendelijk en levert keurig werk afM uit Apeldoorn
Prima maar hij had geen tijd voor de klus waar ik iemand voor nodig hadElly uit Apeldoorn
Netjes in zowel gedrag als in het inhoudelijke werk, meedenkend met initiatief en creatief in uitvoering.Egon uit Apeldoorn
Zorgvuldig, duidelijke afspraken en netjes gewerkt. Voor een volgende klus zou ik weer contact met Roy opnemen.L uit Apeldoorn
Kwamen samen tot de conclusie dat er nu geen relevante vraag meer was. Lag aan mij, zeker niet aan de Klussenier. uit Apeldoorn
We hebben Roy ingeschakeld voor een verbouwing in huis, het creëren van een slaapkamer beneden, inclusief elektra. Vanaf het eerste moment was het contact met Roy prettig. Hij denkt goed mee, geeft verschillende opties en is daarbij helder over de kosten. Zijn creativiteit is daarbij heel fijn. Roy werkt ontzettend netjes en precies, na elke werkdag ziet zijn werkplek er weer opgeruimd uit. We zijn ontzettend blij met het resultaat en hebben zelfs al met Roy gekeken naar andere projecten in huis. We kunnen Roy dus van harte aanbevelen!Peter uit Apeldoorn
Ik vind Roy een sympathieke aardige rustige man,die zijn vak zeer goed verstaat. En levert keurig netjes werk af. Ik zal hem ook zeker aanbevelen ,en bij de volgende klus weer een beroep op hem doen.Chris uit Apeldoorn
Plezierig en vakkundigJ.f. uit Apeldoorn
fijn persoon die netjes en goed werk levert.J uit Apeldoorn
Een heel positieve ervaring. Roy begreep wat we wilden en heeft dat ook gerealiseerd. En met een heel mooi resultaat. Het is nog mooier geworden dan we gehoopt hadden. Hij werkt netjes, ruimt zijn rommel op en heeft oog voor detail. En ook nog eens een vriendelijke man die goed luistert naar de klant. Als we weer eens een klus hebben, dan kloppen we weer bij Roy aan.J. uit Apeldoorn