Plezierig en vakkundigJ.f. uit Apeldoorn
Een vriendelijke, betrouwbare klussenier.
Alleen de prijs gaf de doorslag om niet verder te gaan.Henny uit Apeldoorn
Zeer kundige,vriendelijke en meedenkende man.H. uit Apeldoorn
Hij adviseert over een verbouwing. Hij doet wat hij zegt. Hij is flexibel. Hij is een rustig persoon. Hij communiceert dagelijks over de klus. Hij is betrouwbaarIlona uit Apeldoorn
tbv zakelijk klusproject. Prima, alles conform afspraak en vlot. Binnenkort komt hij weer.R uit Apeldoorn
We zijn heel tevreden over de structurele aanpak van de uitvoering van het project en het alles na het werk weer netjes achterlaten.B uit Apeldoorn
Zeer tevreden en ga zeker vaker gebruik maken van zijn diensten. Prijs kwaliteit is goed en persoonlijk contact heel goed!Sharon uit Apeldoorn
Met dhr Mulling zelf geen probleem, hij probeerde alles zo duidelijk mogeljk uit te leggen, en middels een speciale ondertiteling app, omdat we doof zijn, super slim van hem. Maar helaas was de offerte te hoog voor ons.... hadden een veel lagere prijs verwacht.Jeroen uit Apeldoorn
Supermooi resultaat (badkamer), heel netjes gewerkt en bijzonder vriendelijk.Marrella uit Apeldoorn
Betrouwbaar, heldere & prettige communicatie gepaard aan vakmanschap. Perfect werk geleverd.H uit Apeldoorn
We hebben Roy ingeschakeld voor een verbouwing in huis, het creëren van een slaapkamer beneden, inclusief elektra. Vanaf het eerste moment was het contact met Roy prettig. Hij denkt goed mee, geeft verschillende opties en is daarbij helder over de kosten. Zijn creativiteit is daarbij heel fijn. Roy werkt ontzettend netjes en precies, na elke werkdag ziet zijn werkplek er weer opgeruimd uit. We zijn ontzettend blij met het resultaat en hebben zelfs al met Roy gekeken naar andere projecten in huis. We kunnen Roy dus van harte aanbevelen!Peter uit Apeldoorn
Roy was vriendelijk, werkte netjes en de klus is uitstekend uitgevoerdA uit Apeldoorn
Hele fijne ervaring met Roy. Ik raad iedereen die zijn toilet laat renoveren aan om contact te zoeken met Roy.
Tijdens de werkzaamheden aan het toilet kwamen achter een bestaand probleem met de afvoer van het keukenblok. Hier is Roy een aantal uur zoet mee geweest om dit op te lossen. Dit hebben we niet op de factuur terug gezien.D uit Apeldoorn
Goede ervaring, belde mij snel terug, Kon helaas niet aan mijn vraag voldoen, maar dacht mee en was erg vriendelijk.Lizette uit Apeldoorn