Hele fijne ervaring met Roy. Ik raad iedereen die zijn toilet laat renoveren aan om contact te zoeken met Roy.
Tijdens de werkzaamheden aan het toilet kwamen achter een bestaand probleem met de afvoer van het keukenblok. Hier is Roy een aantal uur zoet mee geweest om dit op te lossen. Dit hebben we niet op de factuur terug gezien.D uit Apeldoorn
Levert net werk af, prettig in de omgang
Werkt netjes, laat werkplek elke dag netjes achter.C uit Apeldoorn
Goede ervaring, belde mij snel terug, Kon helaas niet aan mijn vraag voldoen, maar dacht mee en was erg vriendelijk.Lizette uit Apeldoorn
legt alles duidelijk uit, indien zich tijdens de klus veranderingen aandienen zoekt hij samen met de klant naar een oplossing. werkt netjes en correct.Marco & Alice uit Apeldoorn
zeer positief.Marco uit Apeldoorn
zeer plezierig en vakkundigMargo uit Apeldoorn
ik vind Roy een zeer betrouwbaar persoon werkt keurig en zeer netjes
Roy blijft mijn klus manM uit Apeldoorn
Uitmuntend vakman, ging helaas niet voldoende mee met de wens van deze klant.H.j.c. uit Apeldoorn
Uitstekend. Vanwege het spoedeisende karakter van de reparatie heeft hij uitsluitend advies gegeven en aangeboden op een hem passend tijdstip de klus eventueel te voeren. Hij had er alle begrip voor als ik via de nog lopende garantie op mijn badkamer en de spoed een ander in zou schakelen. Hij heeft ook later nog gereageerd en geïnformeerd.Dirk uit Apeldoorn
prima vakman, goede afspraken mee te maken. Aardige man. Aanrader.Dhr/Mevr. uit Apeldoorn
Gewoon goed, Roy is een vakman.E uit Apeldoorn
Zeer tevreden. Alles super uitgevoerd. Zeer klantvriendelijk.
Komt alle afspraken na.I uit Apeldoorn
Heel prettig, komt alle afspraken na, werkt netjes, ruimt alles aan het einde van de werkdag keurig op en levert prima werk, boven onze verwachtingen. Hij denkt actief en positief mee en komt ook tussentijds met goede voorstellen en oplossingen. Alle verschillende werkzaamheden kan hij zelf uitvoeren, dat is heel prettig. Wij zijn bijzonder tevreden.H-j uit Apeldoorn