Een vriendelijke, betrouwbare klussenier.
Alleen de prijs gaf de doorslag om niet verder te gaan.Henny uit Apeldoorn
vakman 1e klas! Netjes en beleefd. Ruimt de rotzooi keurig op!Prettig in de omgang.Vincent uit Apeldoorn
prima klussenier. Werkt rustig en secuur. Communiceert duidelijk en prettig.P uit Beekbergen
Roy kwam persoonlijk langs om maar de klus te kijken. Hij dacht goed mee, kwam met een oplossing en de klus is goed en netjes uitgevoerd. Als we weer een klus hebben zullen we zeker eerst aan Roy denken.Menno uit Apeldoorn
Een echte vakman! Prettige communicatie, komt zijn afspraken na en denkt goed mee. Heel erg blij met het eindresultaat van onze verbouwing van de schuur, woonkamer en keuken.Wendy uit Apeldoorn
Zeer prettige man, goede communicatie en betrouwbaar. Levert kwaliteit en komt afspraken na.Wibo uit Ugchelen
Mooie afwerking. Heel secuur. Betrouwbaar. Vriendelijk :)Arma uit Apeldoorn
Supermooi resultaat (badkamer), heel netjes gewerkt en bijzonder vriendelijk.Marrella uit Apeldoorn
Goede communicatie, en iemand die goed resultaat nastreeft. Vriendelijk.Ingrid uit Apeldoorn
Duidelijk, goed overleg en vakmanschap.Tineke uit Apeldoorn
Roy heeft bij de mij de badkamer gerenoveerd. Roy kwam bij mij thuis de door hem opgemaakte offerte bespreken. Roy is een rustige en zeer klantvriendelijke man. Werkt hard en ruimt aan het einde van de dag alles weer netjes op. Roy denkt goed mee en overlegt altijd voor dat die iets doet. Mijn badkamer zag er uiteindelijk nog mooier uit dan in de showroom.Christian uit Apeldoorn
Uitstekend. Vanwege het spoedeisende karakter van de reparatie heeft hij uitsluitend advies gegeven en aangeboden op een hem passend tijdstip de klus eventueel te voeren. Hij had er alle begrip voor als ik via de nog lopende garantie op mijn badkamer en de spoed een ander in zou schakelen. Hij heeft ook later nog gereageerd en geïnformeerd.Dirk uit Apeldoorn
Uitstekende communicatie
Zeer klantvriendelijk
Denkt heel goed mee
Is heel zorgvuldigM. uit Apeldoorn
Roy gaf aan dat hij liever geen offerte had zonder zelf op locatie geweest te zijn. Dat kan ik me voorstellen maar als je offertes wilt vergelijken dan is het niet handig dat je zo lang niet wachten, tot januari.Ineke uit Apeldoorn
Roy was vriendelijk, werkte netjes en de klus is uitstekend uitgevoerdA uit Apeldoorn