Een heel positieve ervaring. Roy begreep wat we wilden en heeft dat ook gerealiseerd. En met een heel mooi resultaat. Het is nog mooier geworden dan we gehoopt hadden. Hij werkt netjes, ruimt zijn rommel op en heeft oog voor detail. En ook nog eens een vriendelijke man die goed luistert naar de klant. Als we weer eens een klus hebben, dan kloppen we weer bij Roy aan.J. uit Apeldoorn
Uitmuntend vakman, ging helaas niet voldoende mee met de wens van deze klant.H.j.c. uit Apeldoorn
Roy heeft de werkzaamheden erg zorgvuldig en goed uitgevoerd. Hij is goed benaderbaar, denkt goed mee en geeft goede mogelijke oplossingen hoe e.e.a. uitgevoerd kan worden. We zijn heel tevreden over de uitgevoerde werkzaamheden en zullen Roy zeker weer benaderen voor een volgende klus.Peter uit Apeldoorn
Hij heeft meegedacht om een goede oplossing te bedenken. Ter plekke heeft hij gelijk nog een andere klus opgepakt waar we tegenaan liepen. Roy werkt snel en netjes en is heel klantvriendelijk.Esther uit Apeldoorn
Vakman, werkt zeer netjes. Komt afspraken goed na.Wim uit Apeldoorn
Heel prettig, komt alle afspraken na, werkt netjes, ruimt alles aan het einde van de werkdag keurig op en levert prima werk, boven onze verwachtingen. Hij denkt actief en positief mee en komt ook tussentijds met goede voorstellen en oplossingen. Alle verschillende werkzaamheden kan hij zelf uitvoeren, dat is heel prettig. Wij zijn bijzonder tevreden.H-j uit Apeldoorn
Wij hebben een zeer goede ervaring gehad. Roy was vanaf het eerste moment zeer behulpzaam bij het ontwerpen van de nieuwe badkamer en toilet en heeft ons goede materialen aangeraden. De klus zelf heeft hij erg netjes en vakkundig uitgevoerd en we zijn dan ook heel tevreden over het eindresultaat. Tijdens de verbouwing zelf was hij altijd erg flexibel bij het inplannen van de werktijden. Verder is hij sociaal, betrokken (heeft de poes gevoerd toen we er niet waren) en laat de boel netjes achter na het afronden van de werkzaamheden. Een echte aanrader!Joris uit Apeldoorn
Communicatief en vakkundig sterk. Fijne samenwerking tussen klant en Klussenier. Goede overlegmomenten. Hij is duidelijk en denkt met de klant mee in oplossingen. Ik ben tevreden met het eindproduct. Bij een nieuwe opdracht zou ik hem opnieuw vragen.Edwin uit Apeldoorn
Plezierig en vakkundigJ.f. uit Apeldoorn
Ik vind Roy een sympathieke aardige rustige man,die zijn vak zeer goed verstaat. En levert keurig netjes werk af. Ik zal hem ook zeker aanbevelen ,en bij de volgende klus weer een beroep op hem doen.Chris uit Apeldoorn
Heldere communicatie, houdt zich aan afspraken, reageert snel, vriendelijk met humor, werkt netjes, kortom een professionele vakman.Gré uit Apeldoorn
IK BEN DIK TEVREDEN OVER DE UITGEVOERDE WERKZAAMHEDEN. ROY IS CORRECT IN DE COMMUNICATIE, WERKT m.i. SNEL EN OOK NETJES.Ik ZOU HEM ZEKER AANBEVELEN.J uit Apeldoorn
De Heer Mulling heeft vakwerk geleverd, daarbij is hij enorm netjes in zijn werk en uiterst vriendelijk, als ik ooit weer een klus heb vraag ik hem zeer zeker terugM uit Apeldoorn
De ervaringen met Roy Mulling zijn goed.Nick uit Apeldoorn
Prettig contact, duidelijke afspraken en is erg professioneel. Hij denkt mee wat ook erg fijn is.N uit Apeldoorn