We zijn heel tevreden over de structurele aanpak van de uitvoering van het project en het alles na het werk weer netjes achterlaten.B uit Apeldoorn
Roy is een top vakman en een heel prettige persoonlijkheid. Dankzij Roy hebben we een prachtig nieuw toilet.L uit Apeldoorn
Roy is vriendelijk, werkt hard, denkt mee, heeft goed geluisterd naar onze wensen, levert zijn werk netjes af.Jasper uit Apeldoorn
Zeer plezierig en zeker (in voorkomende gevallen) voor herhaling vatbaar.Frits uit Apeldoorn
De ervaringen met Roy Mulling zijn goed.Nick uit Apeldoorn
altijd vriendelijk en levert keurig werk afM uit Apeldoorn
Prettig contact, duidelijke afspraken en is erg professioneel. Hij denkt mee wat ook erg fijn is.N uit Apeldoorn
We hebben Roy aan het werk gehad voor onder andere de voorbereiding van een nieuwe keuken. Vanaf eerste contact zeer positief, Roy straalt vakmanschap en passie voor het vak uit. Communicatie was goed, we hebben vanaf het begin direct vertrouwen gekregen hierdoor.Alexander uit Apeldoorn
Wij zeer tevreden over Roy ondanks dat wij door omstandigheden de klus niet hebben kunnen laten uitvoeren. Roy is hiervan op de op de hoogte en in de toekomst zullen we hem zeker benaderen om de klus te laten uitvoerenPatricia uit Apeldoorn
Zeer betrouwbaar, kundig, vriendelijk.Nienke uit Apeldoorn
legt alles duidelijk uit, indien zich tijdens de klus veranderingen aandienen zoekt hij samen met de klant naar een oplossing. werkt netjes en correct.Marco & Alice uit Apeldoorn
Prettig en duidelijkW uit Apeldoorn
Gewoon goed, Roy is een vakman.E uit Apeldoorn
Hij adviseert over een verbouwing. Hij doet wat hij zegt. Hij is flexibel. Hij is een rustig persoon. Hij communiceert dagelijks over de klus. Hij is betrouwbaarIlona uit Apeldoorn
Heel prettig, komt alle afspraken na, werkt netjes, ruimt alles aan het einde van de werkdag keurig op en levert prima werk, boven onze verwachtingen. Hij denkt actief en positief mee en komt ook tussentijds met goede voorstellen en oplossingen. Alle verschillende werkzaamheden kan hij zelf uitvoeren, dat is heel prettig. Wij zijn bijzonder tevreden.H-j uit Apeldoorn