Zeer tevreden en ga zeker vaker gebruik maken van zijn diensten. Prijs kwaliteit is goed en persoonlijk contact heel goed!Sharon uit Apeldoorn
Uitstekend. Vanwege het spoedeisende karakter van de reparatie heeft hij uitsluitend advies gegeven en aangeboden op een hem passend tijdstip de klus eventueel te voeren. Hij had er alle begrip voor als ik via de nog lopende garantie op mijn badkamer en de spoed een ander in zou schakelen. Hij heeft ook later nog gereageerd en geïnformeerd.Dirk uit Apeldoorn
Vanaf het eerste moment erg prettig. Hij nam de tijd om de klus goed op te nemen, overlegde tijdens de werkzaamheden over de beste oplossing en was perfectionistisch in de werkzaamheden die hij voor ons heeft uitgevoerd. Al met al zeer tevreden en een aanrader voor iedereen.Tauvik uit Apeldoorn
Het is een correcte, betrouwbare ,vakkundige en vriendelijke man. Door ons zeer aanbevolen !G.a. uit Apeldoorn
Ik vind Roy een sympathieke aardige rustige man,die zijn vak zeer goed verstaat. En levert keurig netjes werk af. Ik zal hem ook zeker aanbevelen ,en bij de volgende klus weer een beroep op hem doen.Chris uit Apeldoorn
Roy gaf aan dat hij liever geen offerte had zonder zelf op locatie geweest te zijn. Dat kan ik me voorstellen maar als je offertes wilt vergelijken dan is het niet handig dat je zo lang niet wachten, tot januari.Ineke uit Apeldoorn
Heldere communicatie, houdt zich aan afspraken, reageert snel, vriendelijk met humor, werkt netjes, kortom een professionele vakman.Gré uit Apeldoorn
Heel positief
Betrouwbaar
Ervaren vakman
Nette werkerA uit Apeldoorn
Plezierig en vakkundigJ.f. uit Apeldoorn
Helemaal prima. GemoedelijkT uit Apeldoorn
Roy heeft bij de mij de badkamer gerenoveerd. Roy kwam bij mij thuis de door hem opgemaakte offerte bespreken. Roy is een rustige en zeer klantvriendelijke man. Werkt hard en ruimt aan het einde van de dag alles weer netjes op. Roy denkt goed mee en overlegt altijd voor dat die iets doet. Mijn badkamer zag er uiteindelijk nog mooier uit dan in de showroom.Christian uit Apeldoorn
Ik heb een prima ervaring gehad met Roy. In deze tijd hebben de Klusseniers het erg druk, dus we moesten wel even wachten totdat de klus kon worden opgepakt. Roy heeft onze klus zelfs er nog tussendoor gedrukt, anders hadden we drie maanden moeten wacht in plaats van anderhalve maand.Eeuwe uit Apeldoorn
Erg fijn ,gezellig en fijn in omgang.
Denkt met je meeJeanette uit Apeldoorn
legt alles duidelijk uit, indien zich tijdens de klus veranderingen aandienen zoekt hij samen met de klant naar een oplossing. werkt netjes en correct.Marco & Alice uit Apeldoorn